Siropurile Yo se alătură trendului internațional pe 2016 de CRAFT COKTAILS: obiceiul de consum de cocktail acasă
Siropurile
de fructe YO se aliniază tendințelor internaționale pe 2016 și
aduc în România conceptul de CRAFT COKTAILS: obiceiul de consum de
cocktailuri și acasă, nu doar la petreceri, în cluburi și baruri.
Încă
de câțiva ani,
comportamentul consumatorului de cocktailuri alcoolice sau non
alcoolice, precum și a mixurilor simple (de exemplu, limonada cu
sirop și fructe) cunoaște o traversare din zona eminamente de
horeca
către un obicei
de consum acasă. Față de anul 2011, anul trecut Google Trends a
remarcat o creștere a căutărilor de peste 284% a cuvintelor cheie
pentru prepararea mixurilor de cocktailuri. Creșterea a vizat în
special ustensilele, cum ar fi articolele din sticlă, decorațiunile
personalizate și ingredientele pentru prepararea acestora. În
ultimii trei ani, termenii ,,bitter” și ,,sirop simplu” au
crescut cu 62%, respectiv 23%. În România, doar în acest an s-au
înregistrat peste 368.000 de căutări pentru termenul ,,cocktail”.